Často kladené otázky

Objednávky a platby:

Nemůžu najít potvrzovací email. Co mám dělat?

Zkontrolujte si nejdříve složky emailu s Doručenou poštou, Hromadné, Nevyžádané, Archiv nebo Smazané. V případě, že email nemůžete najít, kontaktujte nás na tel. čísle +420 530 514 898 nebo na emailové adrese info@beautymanifesto.cz 

Nestihla jsem vyzvednout zásilku. Co mám dělat?

V případě, že je zásilka již na cestě zpět k nám, nelze objednávku odeslat znova.
Na požadované zboží si prosím vytvořte objednávku novou. Pokud byla objednávka zaplacená předem, vrátíme Vám penízky ihned po zpracování vrácené zásilky. 

Můžu upravit již vytvořenou objednávku?

Ano, pokud je objednávka ještě nezaplacená, lze dělat změny prostřednictvím našeho zákaznického servisu (tel. nebo email). V případě, že je objednávka již zaplacená/na dobírku, prosím kontaktujte nás co nejdříve na tel. čísle: +420 530 514 898 nebo na emailové adrese info@beautymanifesto.cz, pokud to bude v našich silách, rádi Vám vyhovíme.

Můžu změnit dodací adresu?

Ano, pokud je objednávka ještě nezaplacená, lze dělat změny prostřednictvím našeho zákaznického servisu (tel. nebo email). V případě, že je objednávka již zaplacená/na dobírku, prosím kontaktujte nás co nejdříve na tel. čísle: +420 530 514 898 nebo na emailové adrese info@beautymanifesto.cz , pokud to bude v našich silách, rádi Vám vyhovíme. 

Kdy bude produkt x/y k dispozici?

U každého produktu si můžete zapnout „Hlídacího psa“, kde zadáte svoji emailovou adresu a budete okamžitě informováni, jakmile bude produkt opět skladem.

Kde na výrobku najdu datum expirace?

Na každém výrobku naleznete symbol např. 6M nebo 12M, který indikuje, že produkt má být spotřebován do 6 nebo 12 měsíců od okamžiku otevření.

Do kdy musím objednávku zaplatit?

Objednávka musí být zaplacena do 3 pracovních dnů. Náš zákaznický servis vás bude v případě nezaplacené objednávky telefonicky kontaktovat s připomenutím o platbě. Po uplynutí této lhůty bude objednávka automaticky stornována a v případě platby předem vám budou obratem vráceny peníze zpět.

Reklamace:

Dopravce ztratil můj balík. Co mám dělat?

Kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle +420 530 514 898 nebo na emailové adrese info@beautymanifesto.cz a situaci s vámi ihned vyřešíme. 

Dorazilo mi poškozené zboží. Co mám dělat?

Vyfoťte poškozené zboží a zašlete nám fotografie s číslem objednávky na emailovou adresu info@beautymanifesto.cz ihned s vámi situaci vyřešíme. 

Jak můžu vrátit zboží?

Zakoupené zboží, které nenese známky používání tzn. je v původním nepoškozeném obalu, neotevřené a nepoužité, můžete vrátit do 14 dní.
Vždy nás o tom informujte prostřednictvím emailové adresy: info@beautymanifesto.cz nebo telefonicky na čísle: +420 530 514 898. Do balíčku vložte nepoškozený produkt s veškerým obsahem a přiložte k němu číslo objednávky. Zašlete jej na adresu: Beauty Manifesto, Komárovská 666/3, 617 00 Brno, tel. +420530 514 898.
Jakmile nám produkt dorazí a bude v pořádku, zašleme vám peníze zpátky. 

Produkty:

Mohu samoopalovací přípravky Dripping Gold používat i během těhotenství a kojení?

Ano, výrobky jsou bezpečné pro používání během těhotenství i kojení. Navíc jsou veganské.

Jaký odstín samoopalovacího přípravku mám zvolit?

Vždy doporučujeme začínat světlejším odstínem. Pokud na vás bude přípravek příliš světlý, můžete nanést druhou vrstvu a pokožka o stupeň ztmavne. V opačném případě se to dělá hůř. Jestliže ale se samoopalovací kosmetikou již zkušenosti máte nebo jste přirozeně "tmavší typ", je možné hned ze začátku zvolit odstíny tmavší. Nicméně, naše zlatá rada zní: Začínat světlým odstínem. 
Slovy zakladatelky Veroniky: „Já začínala u nejsvětlejšího odstínu light/medium a po čase pravidelného používání jsem skončila u odstínu ultra dark. Jakmile si na opálenou pokožku zvyknete, nebudete to chtít měnit.“ 

Zabarví samoopalovací přípravky moje oblečení nebo povlečení?

I když se vám stane, že se produkt na oblečení nebo povlečení obtiskne, vždy vše s přehledem vyperete.
V naší nabídce naleznete různé druhy samoopalovacích přípravků, z nichž některé obsahují vodicí barvu tzn. že produkt má při nanesení ihned viditelnou barvu a vy navíc vidíte, kam jste produkt nanesli nebo neobsahují vodicí barvu neboli jsou průhledné a opálení se objeví za pár hodin.
Produkty s vodicí barvou vám můžou před prvním smytím lehce zabarvit oblečení, ale nebojte, jak jsme psali, vše bez problémů vyperete. Produkty, které jsou průhledné zamezují zbarvení oblečení během působení, nicméně při aplikaci nevidíte, kam jste produkt nanesli. Záleží tedy na preferencích každého z vás.
Rada od zakladatelky Veroniky: „Já preferuji produkty s vodicí barvou, a proto si vždy samoopalováček nanesu ráno, když mám home office a dám si na sebe tmavší volnější oblečení. Produkt tak hezky působí přes den a než jdu spát tak ho smyji.“